LAMAN WEB: WWW.BRANDEDCOLLECTION.COM.MY
FANPAGE FB: PEMBEKAL BAJU BORONG - BRANDED COLLECTION

DUIT 1 SEN PUN TAKDE, LELAKI NI BANGKIT DENGAN JUAL BAJU BARU.

Dicatat oleh OVERRUN STOCK/BUNDLE on 2:20 PG




KERETA TERSADAI, DUIT 1SEN PUN TAKDE. LELAKI NI BANGKIT dgn JUAL T-SHIRT BARU RM2.50! RM4.50! RM5! RM8!

NAK BUAT BAJU BRAND SENDIRI KANAK2 dan DEWASA, APAPUN BOLEH! BAB KUALITI DAN HARGA JANGAN RISAU, PENGALAMAN KAMI 12 TAHUN BOLEH MEMBANTU ANDA! 017-6852740 (Mohd Zahid Musa).
________________
Hari ni saje nak cerita flashback salah satu big why buat bisnes percetakan printing, heatpress, sublimation bajuu dan founder Bantal Hotel 14 Bintang. Kahkahkah 😆

Saya pernah takde duit langsung, kereta tersadai habis minyak pukul 1pagi. Ada 50 sen je waktu tu, orang tumpangkan saya ke stesen minyak. Kat situ ada public phone, saya call kawan2 saya, diorang tak angkat sebab dah tido. Public phone telan habis duit saya. Berembun gak sampai 5 pagi. Hahaha😆😆

Nak mintak pinjam orang duit, sape nak bagi sebab tak kenal. Lagipun saya ni jenis malu ada air muka nak pinjam duit orang. 😅
Pikir punya pikir, sampai otak tak boleh pikir. Hahahaha 😆😆

Pastu saya pun pi stesen minyak sebelah public phone tu, mintak pinjam dari bangla cashier. Hahahaha😁 Malu sangat muka saya waktu tu. Cashier tu cakap ambik la ni 20 sen, saya bagi.

Terus call abah saya. Abah datang tolong, beli minyak. Bawak pi kereta. Kereta pulak tak leh start, sebab bateri kong, on signal dari 1-6pagi. Kahkahkah 🤣🤣🤣

Abah balik rumah ambik jumper. Datang balik, jumper bateri. Kereta hidup. Saya pun balik rumah.

Pssst... Sebenarnya petang tu dah tersadai gak kereta satria saya, langgar banjir, terus enjin mati depan UiTM Shah Alam, abah datang dgn pomen tolong. Kahkahkah 😆
Malang bertimpa timpa hari tu. Huhuhu😅😅
Sejak this tragedi saya ada big why tau. Kahkahkah 🤣🤣🤣🤣

Banyak dah saya susahkan mak abah isteri dan anak-anak. Maaf sebab saya tak sempurna.😭
Moga Allah Taala sentiasa melindungi kalian.

Memang dah tekad! Bila saya berjaya! Saya akan bantu lebih ramai orang untuk berjaya bersama-sama.

Moga dengan usaha jihad ekonomi ni, Allah merahmati, membantu dan melimpahi segala kekayaan buat kita semua. Amin

-Mohd Zahid Musa-
Peniaga yg mengharap simpati Tuhan.
TQ Allah bagi kesempatan masa dapat bantu semua orang yang mahu bertindak untuk dibantu.😊☺️☺️
BANGKIT SEKARANG! 😊😊😍😍
JIKA SERIUS NAK UBAH HIDUP LEBIH BAIK!🤗
JOOOOM BERNIAGA BAJU 017-6852740 @ 010-4502740 😊😊

0 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MAP PJ

MAP PJ

BRANDED COLLECTION

PAKAR TRANSFORMASI KECANTIKAN KANAK-KANAK

Kepakaran Branded Collection ialah membekal,

mengedar dan menjual pakaian kanak-kanak dan

dewasa yang berkualiti tinggi, bergaya, berjenama

dan mewah dari luar negara dengan harga borong

yang sangat murah dan berpatutan..

HARGA DARI RM5

BABY BRANDED.HIGH QUALITY.CHEAPEST

BRANDED COLLECTION; HARGA HILANG AKAL

LELONG T-SHIRT DEWASA RM10

DISKAUN SEHINGGA 90% (DARI RM5)